bijna weg! - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu bijna weg! - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu

bijna weg!

Door: Sigal

Blijf op de hoogte en volg Sigal

22 Januari 2009 | Duitsland, Radolfzell am Bodensee

Hallo allemaal,

Alweer veel gebeurd in de laatste tijd! De afgelopen weken heb ik de meeste van jullie gezien. Helaas kon ik niet iedereen zien, maar ja dat komt dan wel van de zomer.

Ik heb mijn tickets geboekt! Zondag 8 februari vliegt ik uit Stuttgart naar Douala! Daar wordt ik opgehaald door iemand van kantoor en naar mn huisje gereden! Ik ga in Kumba met 3 andere meisjes wonen in een huisje van mn stage! Daar ben ik blij om want een huisje zoeken enzo kost toch allemaal weer tijd! Inmiddels heb ik alles bijna geregeld. Mn laatste hepatitis prikje moet nog worden gehaald en nog wat kleine dingen…maar in principe is alles geregeld.. ik slik inmiddels ook al lariam en heb nog geen enkele side effect gemerkt… Dat is dus ook mooi! Nou maar hopen dat het ook zo blijft J ik bergrijp dat sommigen er zelfs van gaan hallucineren!

In duistland hebben we sneeuw en ijs gehad! Sjouke heeft zelfs geschaatst op de bodensee..ik heb alleen er over gewandeld! Ja mijn schaatsten houd nl echt op na 2 meter… nu is het gewoon ‘normaal’ weer, met regen enzo
De auto is deze maand als 2 keer weggesleept! 1 keer door de anwb en 1 keer door de adac (de duitse anwb) ik ben dus echt heel erg blij dat we 2 mnd geleden hebben besloten dat we toch maar lid moesten worden! De 2de keer ging het om kapotte ruitenwissers (echt zoiets geloof je toch niet!).. aangezien het sneeuwde konden we echt niet verder zonder die dingen…..

Xxx sigal

  • 22 Januari 2009 - 12:26

    Leana:

    relaxt dat alles geregeld is! spreek je vast nog wel voor je weg gaat.
    had net tentamen Hebreeuws, stond na 20 minuten weer buiten...was niet zo moeilijk ;-) Ik zocht nog op de achterkant van het papiertje of ik wat had overgeslagen, maar het was gewoon echt weinig en easy...
    Tot snel!
    xLe

  • 22 Januari 2009 - 12:41

    Fedde & Tiny :


    Nog 17 nachtjes slapen.
    Veel sukses met de laatste voorbereidingen. En niet vergeten een foto van S&S in te pakken hè. Liefs F&T

  • 22 Januari 2009 - 12:47

    Iris:

    Ha Sigal,
    dat is echt heel toevallig, dacht net aan je en wilde op je site gaan kijken wanneer je gaat vertrekken...en toen kwam je mailtje binnen...Mooi dat alles geregeld is en je alvast een huisje hebt geregeld. Nu ga ik echt nog even heel hard mn best doen om met je te skypen want dat zal vast niet meer zo makkelijk gaan wanneer je in Kumba zit! liefs xx iris

  • 22 Januari 2009 - 13:52

    Rika:

    Hee,
    Nou geniet dan nog maar even van elkaar !!!!.
    Tiny is vandaag voor het eerst naar de bibliotheek,daar gaat ze stage lopen,een leuke plek.
    We bellen nog wel even voor je weggaat,veel sukses met inpakken,en vergeet je tandeborstel niet

    Kus Rika

  • 25 Januari 2009 - 09:46

    Hanna:

    we houden de site weer in de gaten hoor!! goede reis en heel veel plezier!!!
    liefs van ons allen

  • 26 Januari 2009 - 11:48

    Eric:

    Hey Sigal,

    heel veel plezier in Kameroen! Wel een beetje fotos bijhouden daar he?

  • 05 Februari 2009 - 11:40

    Els:

    He Sigal, spannend allemaal! Zie de verhalen tegemoet. Als je nu wel gaat hallucineren, moet je malerone slikken.

  • 08 Februari 2009 - 17:39

    Rika:

    YES !!!! je bent veilig geland.

    ArrivalsArrival LX 274 on 08.02.2009Flight From To Planned Estimated Arrived Gate Status
    LX 274 Zurich Douala 18:55 - 19:24 - LANDED

    Pas goed op jezelf

    Kus Rika

  • 09 Februari 2009 - 15:16

    Eke:

    Hey meisje!

    de blauwe druifjes zijn inmiddels rozijnen! maar het witte mandje leeft voort. Ik ben benieuwd naar de verhalen die zullen komen en ik lees ook zeker lekker mee;)

    Dikke kus, Eke

  • 10 Februari 2009 - 13:36

    Iris:

    Ha Sigal, volgens Rika ben je veilig geland, dan is het blijkbaar dus allemaal goed gekomen met de visa etc..dat is mooi. Leuk dat we nog ff konden skypen. Het huis waar we zaterdag naar zouden gaan kijken is de vrijdag ervoor verkocht, dus helaas voor ons gaat dat m niet worden...maar we zoeken rustig verder.

    Heel veel plezier in Kumba!! liefs Iris

  • 11 Februari 2009 - 21:18

    Leana:

    He Si!
    hoe is het in Cameroen? Helemaal goed aangekomen? Ben benieuwd hoe het is daar.
    Tot snel,
    xLe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Radolfzell am Bodensee

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2009

Dag Kameroen!

28 Mei 2009

Koninginnedag en meer

29 April 2009

Abomination and Yaounde

18 April 2009

Waza en God

07 April 2009

bruiloft, eenden en slangen
Sigal

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 16627

Voorgaande reizen:

08 Februari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: