CAMEROON - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu CAMEROON - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu

CAMEROON

Door: Sigal

Blijf op de hoogte en volg Sigal

12 December 2008 | Duitsland, Radolfzell am Bodensee

Hello allemaal!!

Ik heb een stage!! Vorige week hoorde ik dat ik misschien wel naar Cameroon kon komen voor stage...de stagebegeleidster moest het nog goedkeuren, maar dat is inmiddels ook gebeurd!! dus.... ik ga over +/- 7 weken naar Cameroon!! Joehoeee

Ik zal bij een NGO gaan werken. mijn werkzaamheden zullen met name over mensenrechten van gedetineerden gaan. Ik moet bijvoorbeeld de meldingen van mensenrechtenschendingen in behandeling nemen. Nu moet ik hard met de voorbereidingen bezig, vooral fondsen aanschrijven (getsie), want vliegen is duur ;)

Ik ga in het stadje Kumba wonen (voor degene die het leuk vinden om even te googlemappen waar ik ga zitten)en gelukkig spreken ze in mijn provincie engels... maar, wellicht is dit mijn kans om mijn high school frans op te halen ;)

Ik heb heel even snel op internet gezocht naar info over cameroon, maar er is niet zo veel te vinden, er is niet eens een lonely planet!!! wat ik wel kon vinden is dat ze olifanten en apen hebben (hahaha) en dat het eten er erg lekker is!!

nou nu ga ik snel verder, om 4 uur hebben we een kerstfeestje van de vogelwarte (sjoukes werk dus)! we zouden eigenlijk naar florence gaan dit weekend, op bezoek bij oege, maar omdat er veel sneeuw ligt op de alpen en er code rood is afgegeven hebben we dat helaas moeten afzeggen....zou ik eindelijk een keer naar Italie gaan...lukt het weer niet, snik...nou ja hopelijk gaat dat een andere x door!! Had ik trouwens nog verteld dat het hier echt al dagen sneeuwt?? er ligt hier echt een dikke pak niet normaal!! we kunnen niet eens naar het werk fietsen!

nou toedeloeeee
xx si

  • 12 December 2008 - 12:16

    Tiny Bruinenberg :

    Lieve Sigal,

    Wat spannend. Ik ga nu even googelen om alles te bekijken. En laat dan weer even van mij ( ons horen )'Hoop je voor je naar dat verre oord vertrekt nog even te zien. Liefs xxx Tiny

  • 12 December 2008 - 13:55

    Ans:

    He lieve Si, gefeliciteerd dat je stagebegeleider het heeft goedgekeurd!!!

    Veel liefs Ans

  • 12 December 2008 - 14:22

    Rika:

    Jheeee !!!
    Super gefeliciteerd,maar voor hoelang ga je daar naartoe dan ???
    Nou ik ga ook even googlen.
    Kus Rika

  • 12 December 2008 - 15:13

    San:

    Het enige wat ik van Camaroon weet is dat ze een heel leuk voetbalelftal hebben :-) Bij de wereldkampioenschappen waren ze zo blij toen ze door de selectie kwamen dat ze op het veld meer aan het dansen waren dan voetballen...Ze zijn dan ook niet heel ver gekomen, wat erg jammer was!

  • 12 December 2008 - 15:23

    Tien:

    Je komt toch nog wel even afscheid nemen van ons???

    kussies

  • 14 December 2008 - 10:54

    Marijn:

    Gefeliciteerd!!! Het is er in ieder geval lekker warm. Joehoee! bisou (ik ga maar alvast een beetje op het Frans over)

  • 15 December 2008 - 14:42

    Eke :

    jajajjaaaaa gelezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Radolfzell am Bodensee

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2009

Dag Kameroen!

28 Mei 2009

Koninginnedag en meer

29 April 2009

Abomination and Yaounde

18 April 2009

Waza en God

07 April 2009

bruiloft, eenden en slangen
Sigal

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 16628

Voorgaande reizen:

08 Februari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: