bruiloft, eenden en slangen - Reisverslag uit Kumba, Kameroen van Sigal - WaarBenJij.nu bruiloft, eenden en slangen - Reisverslag uit Kumba, Kameroen van Sigal - WaarBenJij.nu

bruiloft, eenden en slangen

Door: Sigal

Blijf op de hoogte en volg Sigal

07 April 2009 | Kameroen, Kumba

hi allemaal

even een heel snel kort berichtje :0) het is nl super druk en ik moet nog heeeel veel doen. Afgelopen weekend naar een bruiloft van een collega geweest, was erg leuk om te zien! fotos volgen snel. op de terugweg langs het dorp van Julius geweest (julius is kates vriend)waar we als kado een eend meekregen. Ons nieuwe huisdier nu :) we zijn er erg blij mee, hij heet Duke Deckie (ze kunnen hier geen duck uitspreken, ze zeggen deck dus vandaar)en niemand mag hem opeten hoewel heel veel mensen dat wel zouden willen doen!

gister avond opeens commotie rondom ons huis...wat bleek; onze buren hadden een slang gevangen en die waren ze aan het klaarmaken om op te eten... whaaaaaaaaaaaaaaa gatsieeee en ze gingen ook de kip die die slang had willen opeten en dus gebeten ook nog opeten...lijkt me niet echt gezond om een giftige kip te gaan etem naar oke...

vanav ga ik met de bus naar douala want morgen ochtend vliegen we naar het extreme noorden van Cameroon! We gaan op safari!! Ik heb ongeveer een week geen internet..na safari meer verhalen

xx sigal

  • 07 April 2009 - 13:34

    Sjouke:

    wat een lelijkerds :-)

  • 07 April 2009 - 13:34

    Fedde&tiny:

    Net het telefoongesprek met Sjouke Anne beeindigd. Ik wist dus dat je morgen op safari ging, omdat SA dat vertelde. Jullie zitten wel in een slangenwereld.
    Wees er maar voorzichtig mee. Die eend is echt mooi!! Volgens mij is dat een eend waar je mee kan praten ? Hij ziet er erg bijdehand uit.
    Heel veel plezier op je safari en pas goed op jezelf. Liefs, van een jarige Fedde en van mij.
    Doei.

  • 07 April 2009 - 16:24

    LM:

    veel plezier!!!!

  • 07 April 2009 - 18:09

    Cath:

    hee schat!!!aaah wat n enge slang!! En die eend zou ik idd lekker als huisdier houden!!! Veel plezier op safari!!!xx

  • 07 April 2009 - 19:56

    Marijn:

    Hi chica,
    Wat een mooie jurkjes hebben jullie laten maken (of gekocht)! Heel veel plezier op safarie, echt iets voor jou ;-). Laat maar snel weten hoe het geweest is. xxxx

  • 08 April 2009 - 08:08

    San:

    Getsiederrie...lijkt me inderdaad niet een smakelijk hapje! Maar die eend is wel echt leuk! Niet laten opeten hoor ;-)

    Morgen vlieg ik naar Tehran...jeetje, toch wel spannend nu het zo dichtbij komt!

    Veel plezier nog meissie! Dikke kus, San

  • 08 April 2009 - 18:39

    Tessel:

    Wat een verhaal weer met die slang ;) jakkie bah. En mooie jurk heb je aan op die ene foto, nice! Heel plezier op safari, ik verwacht mooie foto's en verhalen....... Liefs!

  • 13 April 2009 - 08:02

    Sjouke:

    nieuwe fotoos!!mooooie jurken hoor!!!!

    (Haha, ik bedoelde dus eerder ook die eend en de slang :-)) en nu ook die geit (ofzo) yak

  • 14 April 2009 - 20:31

    Chris:

    Hey Sigal
    You look great!!! Hope all is well. miss you sooo much hopefully see you soon.

    kiss
    chris

  • 15 April 2009 - 13:24

    Ans:

    Wouw Si wat te gek allemaal, ben jaloers op al je ervaringen en ik zie nu pas dat je al veel meer foto's erop hebt staan. Super! Maaruhh wat is dat ene zwart geblakerde ding op de tafel? Maybe I do not want to know...Ben benieuwd hoe je safari was!!
    xxxx

  • 17 April 2009 - 10:49

    Sigal:

    Angie
    dat is een Goat BarBQ ;)
    echt waar....goor he...

    in het weekend type ik iets nieuws
    xxx si

  • 17 April 2009 - 13:42

    Rika:

    hee, je bent er weer.
    ben benieuwd naar al je spannende safari trips.

    kus Rika

  • 17 April 2009 - 17:55

    Tanja Sprockel:

    Hey Sigal!

    Ik wist niet dat jij in Kameroen was! Gaaf hoor!
    Zal je verhalen blijven volgen!

    xx Tanja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kameroen, Kumba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2009

Dag Kameroen!

28 Mei 2009

Koninginnedag en meer

29 April 2009

Abomination and Yaounde

18 April 2009

Waza en God

07 April 2009

bruiloft, eenden en slangen
Sigal

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 16624

Voorgaande reizen:

08 Februari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: