zon, regen sneeuw - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu zon, regen sneeuw - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu

zon, regen sneeuw

Door: Sigal

Blijf op de hoogte en volg Sigal

30 Oktober 2008 | Duitsland, Radolfzell am Bodensee

hai allemaal,

ik was al vergeten dat ik zn blog heb :) hihi
Afgelopen zaterdag naar Zurich geweest met Monica en Carrie. Echt een leuke stad! Het was ook nog heerlijk weer, afgelopen weekend kon je nog zonder jas in de zon liggen! helaas begon het maandag te regenen en gister ging het zelfs sneeuwen!!! vanmorgen kon ik het echt niet geloven maar het bleef doorsneuuwen en er ligt gewoon een vette dikke laag sneeuw hier!! best wel weird :)

Verder gaat alles oke hier. Moet mn scriptie schrijven en een stage zoeken. Niet zo heel erg spannend dus. zaterdag een halloween party en ik hoop dat we niet verkleed hoeven te komen. daar heb ik niet zo veel zin in ;) ik ga rode jellypudding maken met snoep wormpjes erin... vind ik al halloween genoeg...

verder zijn we van plan om binnekort eens op bezoek te komen in ned, we weten alleen nog niet wanneer!

tot snel
xx si

dit kreeg ik net in mn mail:

Mannen danken grote carrière aan hun vrouw

Achter elke grote man staat een sterke vrouw.

Nee, dit is geen cliché opmerking, maar blijkt waar te zijn bij managers. Partners hebben volgens mannen een positieve invloed op de werkprestaties, lossen zakelijke conflicten op en hebben een zeer belangrijke stem bij promotie, verhuizen voor een baan, ziek zijn en salarisonderhandelingen.

• 30 Oktober 2008 - 14:44

Rika:

Hee !!!!!
    Ik had gister inderdaad al even op weeronline gezien dat het vandaag ging sneeuwen bij jullie.
    Wel super !!!!
    Het is het prima om binnenkort deze kan eens op te komen,als het maar niet met de jaarwisseling is WANT DAN KOMEN WIJ BIJ JULLIE ( en we hebben er zin in)
    Dat mannen alles aan de vrouw hebben te danken ,dat was al weer oud nieuws,een man is niks zonder sterke vrouw (haha)
    Nou hier is alles prima,druk druk met allemaal voorbereidingen voor concerten enz enz musicals enz enz.
    We zien jullie snel....

Kus Rika

• 30 Oktober 2008 - 19:30

Nienke:

Haha, absolute waarheid, en naast een sterke vrouw hebben ze ook een goede secretaresse ;-)

• 30 Oktober 2008 - 20:25

Ans:

Hey lieve Si!

Wat heb je toch mooie foto's in je fotoboek! Jeetje dat daar al sneeuw ligt, hier is het trouwens ook behoorlijk fris brrr

Veel liefs Ans

• 30 Oktober 2008 - 20:25

Ans:

Hey lieve Si!

Veel liefs Ans

• 31 Oktober 2008 - 06:27

Liesbeth-Marije:

Sneeuw??? Hier is het 30 graden: rokjes en t-shirtjes weer...

Tot snel!!!

xxx

• 12 November 2008 - 08:31

Jair (broertje):

hai sigi leuk dat je weer een keer wil komen!!
    :-):-):-):-):-):-)

xxxx jair

• 12 November 2008 - 08:32

Jair (broertje):

hai sigi leuk dat je weer een keer wil komen!!
    :-):-):-):-):-):-)

xxxx jair