BLIJ BLIJ - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu BLIJ BLIJ - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu

BLIJ BLIJ

Door: Sigal

Blijf op de hoogte en volg Sigal

10 September 2008 | Duitsland, Radolfzell am Bodensee

hello iedereen
goed nieuws...... Ik heb een 8 voor mijn tentamen jeeeeeeeeeeee dat wil dus zeggen dat ik nooooooooooit meer een tentamen hoef te maken, yuppieee ..... nu durf ik ook wel te vertellen dat ik voor het eerst van mn leven op de ochtend van het tentamen op de verkeerde plek was, oeps.... ik en cath stonden dus op zernike terwijl het tentamen in het academie gebouw is ... we moesten dus als een gek met de bus de stad weer in ....we waren ietsiepietsie te laat...

ooh ja wat ik nog grappig vind en even met jullie wil delen. Laatst moest ik naar de huisarts voor hepatitis a/b prik. kom ik daar bij die knakker, blijkt dat mijn huisarts ook een BOTOX praktijk heeft op dezelfde plek.... das wel een beetje weird toch???

nou het is hier super lekker weer, dus ik ga denk ik nog ff naar buiten..

toedeloeeee
xxx si

  • 10 September 2008 - 18:56

    Tiny En Fedde:

    Van harte ... wat geweldig goed van je.
    Ik zei het je al eerder: Je kan het !!! En het is gelukt. De aanhouder wint.
    Heel veel lieve groeten van ons aan jou en aan Sjouke. xx

  • 10 September 2008 - 20:16

    Rika:

    YYEEEE !!!!!!
    Go for it !!!!
    Heel veel felicitatie's van mij en natuurlijk ook van Gerben - Tiny wiebe en Siebren.
    Met recht een super week te noemen.
    Geniet van je succes , elkaar en het mooie weer.
    Kus voor jullie van ons.
    Doei doei

  • 10 September 2008 - 20:52

    Hanna:

    Hieperdepiep.... geen tijd voor een feestje...ja ja.
    Meid een 8, helemaal goed, dikke kussen uit dordt xxx

  • 14 September 2008 - 18:56

    Rivka:

    Hee Sigal!

    Gefeliciteerd:D
    Wat goed! een 8!!!
    Mooi getal om je tentamens mee af te sluiten!

    Liefss Rivka!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Radolfzell am Bodensee

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2009

Dag Kameroen!

28 Mei 2009

Koninginnedag en meer

29 April 2009

Abomination and Yaounde

18 April 2009

Waza en God

07 April 2009

bruiloft, eenden en slangen
Sigal

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 16631

Voorgaande reizen:

08 Februari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: