OPROEP & column - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu OPROEP & column - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu

OPROEP & column

Door: Sigal

Blijf op de hoogte en volg Sigal

11 Augustus 2008 | Duitsland, Radolfzell am Bodensee

Vakantiehuisje te leen :) eind augustus moet ik hier een weekje weg en stel ik mn huisje beschikbaar voor mensen die hier een weekje vakantie willen houden! Enige voorwaarde is dat je lief bent tegen Stinky (mijn kat) hem dus ook een weekje eten etc moet geven, de vissen eten geeft en de plantjes een x of 2 water geven!!aangezien we tegenover het station wonen en dus ook zo ongeveer aan het water is het de ideale plek voor een weekje ertussen uit!! 2 fietsen heb ik ook voor je in bruikleen...wat wil ge nog meer!!! Als je interesse hebt, laat het me dan zo snel mogelijk weten, dan mailen we wel over exacte data etc!
Ooh ja het is hier echt heel lekker weer!!

Oke.... nu mn gewone verhaal.....Vandaag ben ik tot de conclusie gekomen dat het maar goed is dat ik geen journalistiek of zo iets dergelijks ben gaan studeren...de afgelopen weken heb ik echt wel 10 leuke situaties, anekdotes etc meegemaakt waarvan ik dacht...dit is een leuk verhaal voor waarbenjij en nu op het moment suprème...ja ...wat waren al die leuke verhalen nou ook alweer??????? Mmhh denk denk...er was in ieder geval iets over hoe vreemd Duitsers zijn :) hahaha maar wat ook alweer! Alhoewel jullie me vast ook wel zonder raar verhaaltje geloven! Over Duits gesproken..ik kan het nog steeds niet....Hoewel ik steeds meer ervan versta is praten wel moeilijk, vooral als je een super groot vraagteken op het gezicht van degene tegenover je ziet verschijnen... aaahhhh toch ben ik er al trots op dat ik ze steeds beter ga verstaan, zuid Duits is echt niet zo makkelijk al het hoog Duits wat jullie allemaal kennen (en misschien wel kunnen).

Mijn pc is btw weer gefixed!! Met ode aan Marcel die hier samen met Steffie op bezoek was vorige week en er flink wat uurtjes in heeft gestopt. In Nederland komt er nog nieuwe geheugen/snelheid ofzo iets in maar ondertussen kan ik wel weer gewoon skypen enzo!! Joepiee

Xxx si

Ps Toen Rivka (mn nicht) hier was hebben we ff mn huisje gepimpt, gordijnen etc gehaald en ff alles veranderd, zet ik wel wat fotos van hieronder!

  • 11 Augustus 2008 - 22:10

    Rika:

    Hee ik zou graag op je huisje passen )of is het jullie huisje'
    Maar helaas ontbreekt het mij aan tijd )kind met gebroken voetje enz enz.
    maar met die gordijntjes ziet het er wel heel gezellig uit.
    is er niet iemand van sjouke´s werk die daar in zo´n hokje woont,en nu een weekje in jullie huisje wil wonen (t is maar een idee )want je kan stinky niet een week alleen laten.
    Hoop dat het gaat lukken.
    Leuke kaart heb je tiny gestuurt , erg lief.
    Nou tot snel

    Kus Rika

  • 12 Augustus 2008 - 03:58

    S:

    ik zoek ook iemand voor mijn huis ;-P

  • 12 Augustus 2008 - 06:35

    Sigal:

    Maken jullie je geen zorgen, stinky blijft niet een week alleen. ik heb wel mensen hier die bij hem willen komen en voor hem kunnen zorgen. Maar er zijn genoeg mensen die ik ken die dit jaar niet op vakantie konden enzo en dan is een weekje hier zijn leuk en goedkoop!

  • 12 Augustus 2008 - 07:14

    Tiny:

    Lieve Sigal,

    Wat een vrolijke kleurtjes in de kamer.
    Ik ben ook echt wel benieuwd hoe alles er nu uitziet. Hoe jullie de spulletjes allemaal om je heen hebt gebouwd.
    Wanneer ik weer beter ben ( volgend jaar? ) kom ik vast en zekers een kopje thee drinken in Radolfzell. Pas goed op jezelf. Liefs, Tiny.


  • 12 Augustus 2008 - 14:32

    Marijn:

    Hi Sigal, ik vertoon even werk ontwijkend gedrag..Je huisje ziet er heel mooi uit!Leuk dat goud in de gordijnen en die schilderijen aan de muur met...vogels toch (hihi)?! Tot snel, besitos grande

  • 13 Augustus 2008 - 17:55

    Nicole:

    he, je hebt je kamer anders neer gezet!het ziet er gezellig uit! ik heb je net een mail gestuurd, de rest staat daar in! doeiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Radolfzell am Bodensee

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2009

Dag Kameroen!

28 Mei 2009

Koninginnedag en meer

29 April 2009

Abomination and Yaounde

18 April 2009

Waza en God

07 April 2009

bruiloft, eenden en slangen
Sigal

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 1524
Totaal aantal bezoekers 16630

Voorgaande reizen:

08 Februari 2009 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: