Filmpje - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu Filmpje - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu

Filmpje

Door: Sigal

Blijf op de hoogte en volg Sigal

15 Juli 2008 | Duitsland, Radolfzell am Bodensee

Hallo allemaal,

Aangezien ik niet veel te vertellen heb...nou ja heb wel wat te vertellen maar niets boeiends voor op een website ;) wil ik een filmpje met jullie delen. Deze kreeg ik vandaag van iemand gemailed en ik vond het best wel cute!!

Je kunt hem hier bekijken:

het gaat over STUFF

Verder geniet ik hier van het weer. wat btw 2 dagen slecht was, helaas precies toen Jilt en Marije hier waren. Ben ik vaak op het ringstation te vinden (kun je vergelijk met op kanp zijn, gezellig met zn allen eten in een houten hutje etc)inmiddels heb ik naast de uil ook een koekoek en een mees met een lange staart geaaid...grappig he :) Vandaag heb ik ook mn eerste telefoon gesprek in het duits gevoerd, wat me niet slecht af ging moet ik eerlijk zeggen haha!! (normaal vraag ik gelijk of ze engels spreken, maar deze kon het niet oeiiiiii)

Nou geniet van het filpje
en tot snel
xxx si

• 15 Juli 2008 - 20:23

Rika:

hee schone suster,
    het filmpje kan ik hier niet bekijken dus dat doe ik thuis.
    het is hier prachtig,maar ik stuur nog even een pm naar je toe
    veel liefs rika