Goed en slecht nieuws - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu Goed en slecht nieuws - Reisverslag uit Radolfzell am Bodensee, Duitsland van Sigal - WaarBenJij.nu

Goed en slecht nieuws

Door: Sigal

Blijf op de hoogte en volg Sigal

04 Juli 2008 | Duitsland, Radolfzell am Bodensee

Zo ik zal maar eerst met het slechte nieuws beginnen :( ik had een 5 voor mn tentamen snik snik mijn laatste tentamen was dus mn ena laatste tentamen ;)
De her is eind aug. dus dan ben ik weer in het land wat natuurlijk wel weer leuk is!! gister baalde ik flink, maar inmiddels ben ik weer aan het idee gewend geraakt...deze zomer zal ik dus meer bureauuren maken dan verwacht ;)maar ach....ik had toch al veel uren ingeplaned...

ik wou jullie allemaal nog bedanken voor de verjaardag kaartjes/smsjes/krabbels/telefoontjes etc!!
Mijn verjaardag was heel erg leuk! laura was een weekje in radolfzell en overdags hebben we lekker op het strand gelegen en wat rond gelopen in de stad. ´s Avonds gingen we met vrienden van sjouke en mij BBQ-en! Was super leuk in de tuin van het instituut (waar sjouke eerst woonde). Ik was mijn telefoon vergeten vandaar dat ik dus de hele avond niet heb opgenomen, SORRY!!

Voor degene die het niet weten, er is hier een vogelvangstation aan het instituut waar ze die vogels dan vangen en ringen. Dat doen ze 5 maanden per jaar hier. Dit weekend ga ik daar ff langs en ik hoop dat ik ook een paar vogels mag ringen! Cool he?!?

xxx si

• 04 Juli 2008 - 17:41

Rika:

hee sigal,

indedaad knap klote dat je een 5 hebt gehaald,maar in augustus ga je er weer voor dus we zullen met z'n allen duimpjes draaien.
    hier alles oke,alvast wat voorbereiden voor de vakantie.
    nou verheug me op je volgende berichtje

Kus van je schoonzus

• 06 Juli 2008 - 10:43

Jorien:

Hee lieve Si, ben je weer aan het bloggen geslagen? ;) Heb je niet meer kunnen bellen op je verjaardag, sorry moppie! Fijn om te horen dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Veel gebeurd hier in Barca. Ik zit nu op mijn werk, maar het is best rustig dus ik zal eens kijken of ik jullie allemaal zo even een update mailtje kan sturen.. :) Een dikke kus meis!!! xx Jorien

• 08 Juli 2008 - 05:51

Liesbeth-Marije:

Hee Si! Cool een waarbenjij.nu site! Ik kan 'm hier zowaar openen!! Ik weet zeker dat je LIB volgende keer haalt! Heel veel succes en als ik jou was ging ik lekker aan de Bodensee gaan studeren!

Dikke kus!